Sunday 6 July 2014

Perkhidmatan teksi dari bandar seri putra ke airport


Teksitaxi adalah perkhidmatan teksi kelas bajet dan teksi kelas eksekutif yang beroperasi di sekitar lembah kelang. Perkhidmatan teksi yang mampu untuk digunakan oleh setiap lapis masyarakat.
 
Kami telah berada dalam industri perkhidmatan pengangkutan selama lebih lapan tahun. Operasi teksi bajet dan teksi eksekutif kami boleh didapati  kawasan metropolitan Kuala Lumpur dan kawasan yang sekitarnya.
 
Kami menerima tempahan untuk perjalanan individu, berkumpulan dan tempahan syarikat yang mengikut keperluan anda bagi perkhidmatan kelas teksi bajet dan eksekutif. 
 
Kami berbangga dapat menyediakan perkhidmatan teksi bajet dan teksi eksekutif kepada semua penumpang penumpang kami yang lama samada penumpang baru. Perkhidmatan kami mesra dan boleh dipercayai dan penggunaan meter adalah kewajipan kami. Bersiap sedia untuk penumpang kami 24 x 7 bagi menampung keperluan penumpang penumpang kami. 
 
Untuk membuat tempahan perkhidmatan kami anda haruslah membuat tempahan teksi seawal sejam atau dua jam dari masa yang ingin anda gunakan ini membolehkan kami mengaturkan teksi untuk anda. 
 
Tempahan Teksi juga boleh dibuat melalui telefon, teks (SMS) atau tempahan talian internet.

Tempahan melalui teks (SMS) kaedahnya –
sila berikan butir-butiran anda seperti di bawah: -
 
Nama: 
Alamat: 
Nombor telefon: 
Bilangan penumpang: 
Saiz dan Jumlah bagasi: 
Masa yang Pengambilan:
Nombor Bilik (jika pengambilan dari hotel kami nombor unit anda untuk rujukan kami kepada pegawai keselamatan)
 
Semua permit dan pelesenan kami disahkan oleh SPAD (Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat)